Träningar

Hej jag tänkte bara berätta lite om mitt shema enligt ridníngen<3

Måndagar: Rider oftast ut längst stranden eller någon annan stans.

Tisdagar: Tränar 15:15 för min tränare Christine med Alice.

Onsdagar: Han skrittas ut en lite längre runda så han inte blir stel.

Torsdagar: Eftersom jag brukar tävla på lördagar så rider jag i padocken eller ridhuset så han mjukas upp.

Fredagar: Trimmar honom till det sista till tävlingen.

Lördagar: Tävlar

Söndagar: Rider ut eller tömkör jag honom

Så det var mitt schema över mig och dumle, hoppas ni har det bra och hej då<3

                             

Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)

Kommentera inlägget:

Namn:
Komma ihåg till nästa gång?

Din mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0