träning

Hej!
Idag har jag tränat för Christin. De tipsen jag fick för Jan igår var verkligen superbra, så nu fick jag honom mycket rundare i formen. Så detr gick väldigtbra.
Men igår så var min mamma och min syster på atg med jampy (min systers häst) Hon har varit skadad i 9 veckor nu med tre behandlingar och nu en fjärde gång som är väldigt tråkigt. Det är sällan man behöver göra så många men hon blir bättre för varje gåch så man får väl se hur det ser ut om 3 veckor. Men det är bara att hoppas.

Men jag tänkte tacka för alla de fina komentarerna om hur fin/ söt min häst är. Det uppskattar vi väldigt mycket
<3 Men hej då
                          

                                  

Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)

Kommentera inlägget:

Namn:
Komma ihåg till nästa gång?

Din mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0