Tävlingen blev riktigt lyckad!

Igår tävlade jag, och andledningen till att jag inte berättade om detta igår är att jag helt enkelt inte hade tid.

LB:1

Han kändes väldigt fin & framåt vilket är väldigt positvit. Red fram i 30 minuter, eftersom att jag inte behöver mer, då dör han bara inne på banan. När det väl var min tur gick jag in på banan, och den var inte alls tittig. Ridhuset var precis i rätt storlek, så därför var det inget staket, och domaren satt på läktaren. Dock var det ganska tungt underlag, men det var inget som störde honom. En mycket duktig Luris, och vi slutade på 65,51 % & en andra plats :D.

LA:1

Här var han också fin & framåt och det var ungefär samma framridning där. Jag kunde ta upp honom till en högre form, och fick ett bra svar. Väl inne på banan så var han likadan som i första klassen, och där slutade jag på 63,97 % & även där en andra plats!

Bilder osv kommer i ett annat inlägg.





Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)
Postat av: Fredrika Källström

Grattis till dig också! :D

2011-03-27 @ 16:13:25
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Komma ihåg till nästa gång?

Din mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0