Jan Schönerman

Hej!

Idag så tog jag ledigt från skolan från kvart i två för att jag skulle träna för Jan Schönerman. Jan är en äldre gubbe som har varit en elitryttare och nu håller på att träna andra. Men jag har tränat för honom 2 gånger tidigare och då har det inte gått så bra men idag gick det bra. Dumle går iform hela tiden men han har väldigt svårt för att rulla över och gå i en låg, rund form. Men det var mest det vi övade på och det blev jätte bra. Så att idag så kom jag faktiskt hem ganska tidigt så det var skönt. Men nu är det bara att plugga för att jag ska ha franska prov här i veckan.



hälsningar

                          

Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)
Postat av: Anonym

vad finna ni är :)

2011-03-28 @ 19:12:26

Kommentera inlägget:

Namn:
Komma ihåg till nästa gång?

Din mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0