tävlingsdags

hej imon så blir det tävling men inte vilken tävling som helst utan div 1. det blir en lång dag för mig och därför så kommer jag bli trött. måste gå upp kl 6. ska lasta 7 tävla la 9.12. sedan måste jag vänta tills 14. 49 för då rider jag lagtävlan. sedan måste jag jag vänta på de andra har ridigt. sedan om det har gått bra så är det prisutdelning och poengh som setts. MEn vi kom ju i en grupp som är väldigt svår med många duktiga ryttare i så man vet inte men det finns faktiskt en ljus glimt i det. men sedan måste jag skynda mig för min kompis fyllde år förra veckan därför ska jag hem till henne och äta och alllt möjligt roligt som vi hittar på ska sova hos henne så ja det blir min dag, kommer vara jättetrött på sön.

    
    

Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)
Postat av: Fredrika Källström

Hoppas det gick bra! :)

2011-05-23 @ 21:42:49
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Komma ihåg till nästa gång?

Din mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0