Tävlingen gick bra

Hej! Förlåt att min uppdatering suger, men jag har ingen blogglust helt enkelt.. Tävlade i alla all idag i Lund, Torns, och det gick bra. I L:B fick jag 65,517 % & det blev en 2:a plats, dock bara en placerad. I L:A fick jag 61,842 % , och en 4:e plats, dockk bara 2 placerade. Men jag e nöjd för i sista klassen dog han helt och var jätteseg. Men det var första utetävlingen, och det kom tåg och annatt utan att han brydde sig, duktiga killen :'). Inga foton idag, men jag kanske lägger upp filmerna imorgon. Kram!


Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)
Postat av: Michelle

kul att det gick så bra(: <3

2011-04-09 @ 23:10:03
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Komma ihåg till nästa gång?

Din mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0