JAG FÅR DAMP

Hej! Nu har jag suttit här och skrivit ett jätte långt inlägg om hur det har gott idag och det gick helt plötsligt bort när jag skulle ladda opp bilder till er. Så jag orkar inte att skriva om det. Men kan skriva lite kort. LB fick 65,172% fick en 9. la fick 62 % inte alls nöjd med ritten han var inte mellan hand och skänkel. Tänkte lägga upp bilder efter dagen men Nej det går inte. Måste vara något fel på blogg.se eller något jag får damp. Men har det här hänt en någon gång också isåfall komentera gärna:) men lägger väl ut bilderna imon eftersom det inte går idag:( men hejdå/ Emelie, kan ju inte ladda upp min emelie bild

Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)

Kommentera inlägget:

Namn:
Komma ihåg till nästa gång?

Din mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0