Dressyrträning inför div 1

Hej idag så har jag varit funktionär inför hemmadressyrtävlingen för hästar. Det är min mamma som var tävlingsledare, som vanligt. Så jag satt där från 9 till halv fem. Men det var inte så jobbigt eftersom jag bara var protokollhämtare med 2 andra så det var chill. Men när vi redan hade staketet inne så passade vi i laget på att rida igenom LA lagtävlandsprogramet som jag tror jag kommer att rida fel på ¨på div 1. När jag var fram kändes han faktiskt väldigt fin. Men hade lite ont i ryggen eftersom han var trött sedan igår. Men igår på tävlinen så köpte jag ett nytt schabrak med lindor. Ni får se hur de ser ut sen. Men det kommer lite mer bilder på hur han var igår. Vi glömde kameran hemma så det blev inga bilder när jag red.



 
protokollet från igår, det blev på fel håll men om ni vill se det, vänd bara på datorn, hehe
                         



Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)

Kommentera inlägget:

Namn:
Komma ihåg till nästa gång?

Din mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0