Hejhej

Hej!
Ja vi har ju precis börjat att blogga, men ni undrar säkert vem jag är.
Jag heter då Emelie Henrikson och den andra tjejen heter Alice. Men jag tänkte berätta lite om mig själv. Jag är 12 vintrar gammal och älskar hästar. Jag har en häst som heter Dumle som också är 12 år gammal men är född 1999 och jag 1998. Han är en skimmel och tävlar upp till la men jag siktar på högre höjder inom dressyren som jag då rider. Jag har haft honom nu i sommmar i 2 år och mina resultat genom åren har blivit.
La:1= 66%
Lb:1=66%
Lc:2= 71%
Min syster som driver www.pussten.blogg.se har haft honom tidigare och har nu en häst som heter Fly and Jumpy.
Hoppas ni har fått en liten uppfdattning om vem jag är.
ps. Våran design är inte så snygg precis men headern är på G om ni undrar
                                  

Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)

Kommentera inlägget:

Namn:
Komma ihåg till nästa gång?

Din mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0