Dagens Ridpass

Hej!
Idag slutade jag vid 2 tiden så att jag var i stallet vid halv tre. Jag var riktigt slö i stallet så det tot mig nästan två timmar att bara mocka, lägga upp mat och vatten men jag tog faktisk och tog ut bedden i boxen och la in ny torv som vi då har, så jag känner mig nöjd:) men sen red jag ut med stranden själv för att det inte fanns någon som skulle rida ut. Han var väldigt seg när jag galopperade bortåt men när jag galopperade hem var han lite piggare.

Men imon så ska jag åka iväg och träna för en tränare såm heter Karin Toth och ska åka dit med alice för att min mamma är i Riga med jobbet<3, Karin är en hollänsk tränare som är jättebra så henne rekommenderar jag, hehe. men ska faktiskt bli väldigt roligt. så jag berättar mera om det imon.

 Men nu ikväll så ska jag ducha, äta och sedan se på Let's dance, så ha det bra.
Längtar tills min plastrong kommer, beställde den för en vecka sedan så den kommer typ om 2 veckor men hemsidan heter  http://www.equidesign.dinstudio.se/gallery_7.html
Det här är den jag beställde:



                         

Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)
Postat av: Hanna

Vad snygg den är! Jag har ju inte sett hur den skulle se ut innan<33333

2011-03-18 @ 21:07:39
URL: http://ttimeforus.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Komma ihåg till nästa gång?

Din mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0