Dagens Ridpass

Hej!
 Idag så har jag ridit i ridhuset eftersom det haglade där ute. INTE kul:(
Som tur är så har jag bara 100 meter till ridhuset så det är inte så långt. Men när jag red så var han lite trött och tog inte skänklen, stel och tog fast bettet men ändå inte gick fram till det. Men det blev bättre och bättre, övade lite förvänd galopp i serpentinvågar och sånt. Sen han jag inte mycket mer för att det är träningar klockan sex.
 Det var ganska skönt för att när jag kom tillbaka till stallet så hade lovisa ( min storasyster) gjort allt tilll mig:) Men nu sitter jag här hemma och ska snart äta. Så ha det bra med er<3

                                    


Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)

Kommentera inlägget:

Namn:
Komma ihåg till nästa gång?

Din mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0